Tak sobie dla sportu czytam instrukcję kancelaryjną z 18 stycznia 2011 r.
Mógłby ktoś wyjaśnić, o co chodzi w pk. 5 i 6 par. 53.
5. Dopuszcza się zakładanie teczek aktowych dla podmiotu lub przedmiotu spraw, w których grupuje się wiele akt spraw, o różnych numerach spraw, ale zarejestrowanych w jednym spisie spraw teczki aktowej. W takim przypadku w teczkach założonych dla podmiotu lub przedmiotu sprawy nie prowadzi się dodatkowych spisów spraw.
Możecie podać jakiś przykład unaoczniający ten zapis?
6. W przypadkach określonych odrębnymi przepisami zakłada się teczki zbiorcze, do których odkłada się akta spraw zarejestrowanych w kilku różnych spisach spraw (np. akta osobowe).
Na przykładzie akt osobowych: można tu np. znaleźć wnioski o podwyżkę/premię (kopie), zgodę na piśmie od dyrektora itd., czyli sprawa pt. Przyznanie podwyżki została zarejestrowana, powiedzmy, w komórce Dyrektor, a w aktach osobowych znajduje się tylko kopia. I tak może być też z innymi różnymi sprawami dotyczącymi jakiegoś pracownika, dla którego założono teczkę. Dobrze rozumiem?
Jakie mogą być inne przykłady teczek zbiorczych?