Autor Wątek: Ile zarabiają archiwiści???  (Przeczytany 215998 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Anonymous

  • Gość
Ile zarabiają archiwiści???
« Odpowiedź #75 dnia: Styczeń 11, 2006, »
Robisz ksero i masz haka na dyrektora.

Anonymous

  • Gość
Ile zarabiają archiwiści???
« Odpowiedź #76 dnia: Styczeń 11, 2006, »
"zakaz wykonywania prac konkurencyjnych wobec archiwum"
czy ktoś może mi wyjaśnic jakie to prace? moje ap nie świadczy usług porządkowania, konserwacji itp. więc jesli robie to na um-zlec czy to jest praca konkurencyjna?!

Anonymous

  • Gość
Ile zarabiają archiwiści???
« Odpowiedź #77 dnia: Styczeń 11, 2006, »
Kurczę, niech wreszcie przyjdzie jakiś sensowny NDAP pogoni to całe dziwne towarzystwo dyrektorów archiwów. Założę się że żaden z nich nie ma mianowania, a ciekaw jestem ilu z nich w ogóle wie co to jest mianowanie ...  :(

Gość

  • Gość
Ile zarabiają archiwiści???
« Odpowiedź #78 dnia: Luty 06, 2006, »
Mój derektor twierdzi, że Naczelna tj. pani D. Nałęcz wręcz zabroniła dyrektorom archiwów ubiegania sie o mianowanie ???!!! Nie chce mi sie w to wierzyć, czy ktoś coś na ten temat wie? Moj dyrektor też nie jest z konkursu, na dodatek twierdzi, że wcale nie chciał być dyrektorem, ale go zmusiła Naczelna. Nie chciał wyjaśnić w jaki sposób - może mu przystawiła pistolet do głowy?!. Przecież to jest karalne!!!! Pani Dario, jak Pani mogła być tak okrutna - teraz facet sie męczy na tym dyrektorowaniu, a jego podwładni razem z nim. Litości!!! Niech do Pani odwoła - błagam.

kaiseńka

  • Gość
NDAP
« Odpowiedź #79 dnia: Luty 07, 2006, »
Tak, tez czekamy niech przyjedzie wreszcie sensowny, logiczny Naczelny Dyrektor. Pytanie tylko kogo dopusci komisja konkursowa z MKiDN, moze swojego kolesia.

Anonymous

  • Gość
Ile zarabiają archiwiści???
« Odpowiedź #80 dnia: Luty 09, 2006, »
Może przyjdzie jakaś nowa miotła?

kocibrzuch

  • Gość

Offline Jarek

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1625
  • archiwista zakładowy a nie żaden kustosz
Ile zarabiają archiwiści???
« Odpowiedź #82 dnia: Lipiec 19, 2006, »
Komentarz jest jednak niezbędny. Artykuł jest dziwny. Liczba chętnych do egzaminu zmniejszyła się wyłącznie z powodu zmiany wymogów co do certyfikatu z języka obcego, trzeba roku, dwóch, żeby to wróciło do normy. Autorka nie potrafi się też zdecydować, czy egzamin na urzędnika mianowanego ma zostać zlikwidowany czy zmieni się jego forma. Jest projekt ustawy, w jego myśl mają się zmienić własnie wymogi dot. języka obcego, trzyletni staż itd., ale nie zmienia się sama zasada mianowania i otrzymywania dodatków.
Natomiast jeśli rząd ma kolejne pomysły co do Służby Cywilnej ... zlikwidowanie dodatków z penością oznaczałoby zlikwidowanie mianowań. A za dwa lata będą płakać że z administracji uciekli wszyscy wykształceni ludzie ...
Jarek Orszulak

Offline Funia

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 41
Ile zarabiają archiwiści???
« Odpowiedź #83 dnia: Lipiec 25, 2006, »
Pracuję w Moim Archiwum ponad 30 lat. Co do tego, że jestem naprawdę dobrym fachowcem, nikt, włącznie ze mną, nie ma wątpliwości - szkoda tylko, że ostatnimi czasy jakoś nie daje mi się szans na wykorzystanie mojej wiedzy i doświadczenia... Ile zarabiam? Otóż do ręki dostaję niecałe 1700 zł. Ostatnio rozmawiałam z koleżanką, która pracuje w Innym Archiwum. I co się okazało? Zarabia tyle co ja.Tyle, że ona pracuje lat 11... W archiwach państwowych nie lubi się ludzi "z większym przebiegiem lat". Cóż z tego, że mają oni wiedzę, że mają doświadczenie? Dostaną tyle pieniążków, żeby podtrzymać ich egzystencję...
Co mają począć archiwalni starcy? Zmienić pracę? A któż ich zatrudni?
A w perspektywie emerytura. Marna emerytura.
I poczucie niesmaku.
 :oops:

Offline kołatek

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 173
Ile zarabiają archiwiści???
« Odpowiedź #84 dnia: Wrzesień 05, 2006, »
Może trzeba sie dokształcać, przeszkolić w tym i owym... Hm...

Maryla

  • Gość
Ile zarabiają archiwiści???
« Odpowiedź #85 dnia: Wrzesień 06, 2006, »
Hehe, i co to da?? Dyrektor sie przejmie, że taki mądry i pracowity ten "kwerendziarz" i odpali z 500 zł podwyżki?? Żarty na bok....

Offline kołatek

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 173
Ile zarabiają archiwiści???
« Odpowiedź #86 dnia: Wrzesień 06, 2006, »
Naczelny Dyrektor jest już znany, więc może będą podwyżki... zwłaszcza dla "kwerendziarzy" ...

kocibrzuch

  • Gość
Ile zarabiają archiwiści???
« Odpowiedź #87 dnia: Wrzesień 06, 2006, »
Z próżnego i Salomon...
Ja osobiście bardziej liczę na to, że wzrosły szanse na budynek dla AP Kraków, bo sytuacja, w jakiej jesteśmy, ciężka jest do zniesienia dla nas i dla użytkowników.

Offline kołatek

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 173
Ile zarabiają archiwiści???
« Odpowiedź #88 dnia: Wrzesień 11, 2006, »
Dawno, dawno temu, jak koronowano nowego władcę, monarcha zawsze rzucał brzęczące monety biedakom, więc nigdy nic nie wiadomo. Przy okazji ułaskawiano przestępców, choć tu akurat to nie liczyłbym na jakieś gesty, nawet w stosunku do krakowskiego archiwisty Franciszka Z. Może zamiast brzęczących argumentów nowy Naczelny da archiwistom argument lokalowy? Oj skrybo Kołatku fantazyji Ci się zachciewa!

Maryla

  • Gość
Ile zarabiają archiwiści???
« Odpowiedź #89 dnia: Wrzesień 11, 2006, »
:lol: Czekam na uroczysty wjazd z rozrzucaniem brzęczących monet (najlepiej złotych studolarówek)  :D