Autor Wątek: Kategoria archiwalna- wspólne studia podyplomowe  (Przeczytany 1928 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Essana

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 8
  • Płeć: Kobieta
Kategoria archiwalna- wspólne studia podyplomowe
« dnia: Wrzesień 24, 2010, »
Jeśli instytucja X razem z instytucją Y prowadzą wspólnie studia podyplomowe, przy czym sekretariat studiów prowadzi instytucja X, a instytucja Y dostaje kopie dokumentacji, to ta dokumentacja w instytucji Y to kategoria Bc?

Offline Stary fartuch

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 50
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kategoria archiwalna- wspólne studia podyplomowe
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 24, 2010, »
Pytanie trochę ma mało szczegółów - ale ja bym stał na stanowisku, że w obu instytucjach muszą być dokumenty skompletowane i przechowywane tak samo długo. Jeżeli są wspólne studia  - tzn że zarówno plany dydaktyczne, sprawozdawczość finansowa z czesnego i ponoszonych kosztów itd idzie proporcjonalnie na dwie instytucje  to to stanowi także podstawę do rozliczeń. Jeżeli jesteś w szkole wyższej pod nadzorem AP zapytaj w AP, jeżeli masz tylko nadzór ministerialny zapytaj kwestora/księgowego  jak jest kontrolowany przez ministerstwo i jakich dokumentów żądają. Gdybając - byłoby BC gdyby wspólność polegała tylko na np. wynajmie pomieszczeń - wtedy dokumentacja rekrutacji oczywiście nie jest do niczego konieczna.
Ten wiatrak, ta łąka... -  Polska