Autor Wątek: BRAKOWANIE SPRAW ELEKTRONICZNYCH  (Przeczytany 20 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aleksandra

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 103
BRAKOWANIE SPRAW ELEKTRONICZNYCH
« dnia: Dzisiaj o 01:25 pm »
Hej.  Czy ktoś z Was ma wiedzę, jak powinno w istocie wyglądać brakowanie dokumentacji elektronicznej w systemie ezd? Pojawiają się następujące wątpliwości:

1. Czy dane osobowe oraz wszelkie dokumenty elektroniczne ze sprawy powinny zostać trwale usunięte z systemu? czy powinny pozostać tylko niewidoczne w podglądzie pod danym znakiem?
2. Jeżeli to drugie - to jakież to usunięcie? a jeżeli to pierwsze, czyli trwałe usunięcie, to co z dokumentem w systemie, który został podpięty do kilku innych spraw? Podobnie z danymi podmiotu? jeżeli usuniemy trwale w związku z brakowaniem jednej sprawy, to podmiot zniknie w ogóle z systemu, a co za tym idzie z innych spraw, w których występuje..
3. Czy po danej sprawie powinien w systemie pozostać jakikolwiek ślad? Mam na myśli znak sprawy, ewentualnie daty załatwienia/zamknięcia/wybrakowania