Szanowni Państwo,
zwracam się z zapytaniem i prośbą o sugestię:
czy "Sprawozdania roczne- kat. A", które zalegają w komórce od 1990 r. do 2011, (jeden rodzaj sprawozdań) można przekazać do Archiwum zakładowego w jednej teczce z wszystkich lat łącznie, tak jak gromadzono w komórce org., czy dla każdego sprawozdania rocznego (z każdego roku) powinno się zakładać odrębne teczki?
Wobec powyższego kiedy dokumentacja ta powinna zostać przekazana w następstwie do AP - czy 25 lat po przyjęciu do Archiwum Zakładowego, czy od momentu wytworzenia każdego dokumentu, czy od momentu wytworzenia ostatniego dokumentu w teczce, o ile łącznie zostaną tak przejęte przez Archiwum zakładowe ?
Analogiczna sytuacja jest z dokumentacją, która już jest przekazana naście lat temu do Archiwum zakładowego- czy należy ją porządkować na nowo, w sposób dla każdego roku oddzielnie?
Z wyrazami wdzięczności za wszelką podpowiedź
Krzysztof