Autor Wątek: Kategoria archiwalna - zmiana kategorii  (Przeczytany 9222 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline krzysiekp

  • starszy(a) archiwista(ka)
  • ****
  • Wiadomości: 493
Kategoria archiwalna - zmiana kategorii
« dnia: Styczeń 08, 2010, »
witam
wie, że ten wątek był już kilkakrotnie poruszany ale ponieważ jestem dopiero początkującym archiwistą nie wszystko do końca rozumiem w tej sprawie a mianowicie: w archiwum znajduje sie spora ilość teczek Bc które według obowiązujęcego u mnie RWA posiadają już kat. A. Proszę o wskazówki jak powinna przebiec prawidłowo cała procedura przekwalifikowania. Gdzie powinienem umieścić te teczki już po zmianie kategorii tzn. czy po ostatnim spisie w tym magazynie A, a co wtedy z ich dawnym miejscem czy pozostaje puste?. Wiem, że pytania są dla wielu banalne ale proszę o wyrozumiałość i pomoc.
Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.
« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2010, wysłana przez Jarek »

Offline Jarek

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1750
  • archiwista zakładowy a nie żaden kustosz
Odp: zmiana kategorii
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 12, 2010, »
Krzyśku, zwróć się pisemnie do AP, tak samo oni Ci odpowiedzą, to cała procedura  :) Miej świadomość że masz do czynienia z sytuacją nietypową, zdaj się na zdrowy rozsądek. O ile dobrze wyrozumiałem to po przekwalifikowaniu chcesz przenieść te akta do magazynu z kat. A, co wydaje się sensownym pomysłem. Każde przeniesienie akt należy odnotować w ewidencji, każde wolne miejsce warto wykorzystać i tego się trzymaj.
pozdrawiam
Jarek Orszulak

Offline krzysiekp

  • starszy(a) archiwista(ka)
  • ****
  • Wiadomości: 493
Odp: zmiana kategorii
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 13, 2010, »
tak będę musiał zrobić, dzięki

Offline krzysiekp

  • starszy(a) archiwista(ka)
  • ****
  • Wiadomości: 493
Kategoria archiwalna - zmiana kategorii
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 31, 2010, »