Poszukaj w necie firm, które sprzedają takie produkty i przejrzyj listę ich klientów zobaczysz kto blisko używa takich systemów. Zadzwonisz, zapytasz jak to działa w praktyce... Na pewno wielu chętnie pomoże. Może nawet pozwolą zobaczyć system u siebie. Często lepiej pogadać z kimś kto używa systemu niż z przedstawicielem firmy bo oni to raczej minusów nie widzą
.
O ile dobrze rozumiem o co pytasz to moim zdaniem takiej pracy nie ma więcej niż przy zwykłym papierowym systemie. Oczywiście to w dużej mierze zależy od tego czego używasz... W wielu sprawach taki system wręcz upraszcza pracę. Np. zakładając, że komórki przygotowują spisy zdawczo-odbiorcze w wersji elektronicznej i są to spisy poprawne to potem w wielu systemach przygotowanie spisu dokumentacji do brakowania robi się jednym niemal kliknięciem
. Inne sprawy bardzo różnie... Bardzo dużo zależy od tego jak pracują pracownicy w komórkach organizacyjnych od tego ile masz dopływów itp... Generalnie zadajesz bardzo ogólne pytanie