Autor Wątek: Porządkowanie akt w archiwum zakładowym - koperty dowodowe  (Przeczytany 21650 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Karolina

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 9
Odp: Porządkowanie akt w archiwum zakładowym - koperty dowodowe
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 18, 2019, »
Bardzo dziękuję za rozwianie moich wątpliwości.
Pozdrawiam

Offline UMarchiwum

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 2
Odp: Porządkowanie akt w archiwum zakładowym - koperty dowodowe
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 08, 2020, »
Witam
Nie wiecie czy zmieniło się coś od 2016r. w wytycznych AP wysyłanych do gmin w sprawie kopert dowodowych.

Offline Bolek

  • starszy(a) archiwista(ka)
  • ****
  • Wiadomości: 524
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Porządkowanie akt w archiwum zakładowym - koperty dowodowe
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 08, 2020, »
Najlepiej skontaktuj się z Nadzorem archiwum państwowego któremu podlegacie. Jeśli wydali jakieś nowe wytyczne to Ci powiedzą. A jeśli nie to poproś o przypomnienie ich wytycznych.

Offline UMarchiwum

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 2
Odp: Porządkowanie akt w archiwum zakładowym - koperty dowodowe
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 17, 2020, »
Witam
Może używacie w swoich archiwach do archiwizacji takie koperty na dowody osobiste?