Autor Wątek: Porządkowanie akt tajnej kancelarii - jaki wykaz?  (Przeczytany 3025 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rycho48

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 1
Witam.
Od niedawna jestem pracownikiem kancelarii tajnej w jednej z prokuratur. Po przejęciu KT natknąłem się na pewien problem związany z archiwizacją znajdujących się tamże tzw. teczek tematycznych z zakresu administracji prokuratury. Otóż na stanie kancelarii "zalega"
dużo teczek niejawnych , nawet z końca lat 90-tych (wpisana data zakończenia lecz brak symbolu i kategorii archiwalnej).
Wydawało mi się , że nic prostszego jak tylko opisać je i sporządzić spis zdawczo-odbiorczy. Niestety stwierdziłem , że od końca lat 90-tych do dzisiaj w jednostce obowiązywały kolejno 3 (trzy) jednolite rzeczowe wykazy akt. I tu moja rozterka , jak mam opisywać teczki ( niestety nie jestem pewien więc pytam)? Czy mają być opisane zgodnie z jrwa obowiązującym obecnie czy obowiązującym w dniu zakończenia teczki? Moje wątpliwości biorą się stąd , że kolejne jrwa "tworzono dosyć niekonsekwentnie". Sprowadza się to do tego iż takie same teczki tematyczne w kolejnych jrwa mają różne symbole.
Bardzo proszę o radę jak prawidłowo sporządzić spisy.
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2010, wysłana przez Jarek »